Grupa CSL dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Zapraszamy na kolejne wydarzenie z cyklu „To share knowledge and experience”

Tym razem tematem dominującym będzie e-commerce. Handel internetowy od lat zyskuje na znaczeniu powoli rozpychając się na rynku detalicznym. Specjaliści mówią jednak, że obecny galopujący progres jest efektem pandemii koronawirusa i faktu, że Polacy podczas izolacji domowej pokochali zakupy w sieci. Efekt? W 2021 roku osiągnęliśmy poziom, który specjaliści szacowali na rok… 2026. O tym będziemy rozmawiali podczas kolejne odsłony wydarzenia w Starej Rzeźni. Inicjatorem „To share knowledge and experience” jest Grupa CSL. – Wybraliśmy temat, który dotyczy wszystkich przedsiębiorców i rozgrzewa całą gospodarkę. Z czego wynika taka siła e-commerce? Jak długo ten wzrost będzie trwać? Czy przedsiębiorcy są gotowi na tak dynamiczny rozwój e-commerce? Czy logistyka jest w stanie poradzić sobie z tak wielkim tempem zmian? O tym porozmawiamy – mówi Prezes Grupy CSL Laura Hołowacz. – Nasze wydarzenie kolejny raz będzie miało charakter międzynarodowy – dodaje.

 

Wydarzenie o charakterze międzynarodowym, bo e-commerce nie zna granic terytorialnych

To już kolejny raz, gdy Grupa CSL wspólnie z Centrum Inicjatyw Gospodarczych Pomorza Zachodniego oraz licznymi partnerami zachęca do dyskusji na temat branży TSL. Podczas wydarzenia 18 listopada wystąpią najlepsi prelegenci z najbardziej renomowanych firm. Spotkanie, które łączy nietuzinkowe pomysły z biznesowymi strategiami. Tematem dominującym będzie przyszłość sektora e-commerce na Pomorzu Zachodnim. Poruszymy także ten temat w ujęciu międzynarodowym.

 

– Żeby się rozwijać, trzeba kreować rzeczywistość. Współpracujemy ze stałymi i zaufanymi partnerami. Wymyśliliśmy koncepcję spotkania networkingowego, które połączy dyskusje na tematy związane z transportem, logistyką i ekonomią, ale także ujęciem międzynarodowym. Od początku istnienia nasze wydarzenie odwoływało się do dyskusji o charakterze polsko-niemieckim, a czasem nawet ogólnoeuropejskim, bo nie brakowało odwołań do gospodarek czeskich, holenderskich czy skandynawskich. Poprzednie lata pokazały, że to bardzo potrzebne wydarzenie, które gromadzi dziesiątki osób zaangażowanych w tematy gospodarcze regionu. Rok temu organizowaliśmy naszą konferencje w formule online i audytorium było jeszcze większe – mówi Prezes Laura Hołowacz.

 

 

„Koronawirus zrobił wiele chaosu w całej  gospodarce. Kiedy jedni tracili, to branża e-commerce dosłownie eksplodowała”

 

W roku 2021 dyskutować będziemy na temat sektora e-commerce. Nie bez powodu. To właśnie ten sektor w czasie pandemii wzrósł o setki procent, a to wiąże się z wieloma gospodarczymi wyzwaniami. Zaczynając od kwestii związanych z łańcuchami dostaw, a kończąc na obsłudze informatycznej sklepów internetowych. Podczas TSKAE będziemy mówić o wiele aspektach tego zagadnienia gospodarczego.

 

– Staramy się sięgać po tematy najbardziej aktywnie dotyczące zarówno gospodarki światowej jak i regionalnej. Koronawirus zrobił wiele chaosu w całej  gospodarce. Kiedy jedni tracili to branża e-commerce dosłownie eksplodowała. Co więcej, ona nie stopuje, a jeszcze bardziej przyspiesza rozwój. Podczas burzy mózgów w Grupie CSL postanowiliśmy, że przygotujemy nie panel dyskusyjny, a całe wydarzenie. Będzie to pierwsze, tak duże wydarzenie dotyczące e-commerce na Pomorzu Zachodnim po wybuchu pandemii, organizowane nie w formie online, a hybrydowej – mówi Natalia Kochanowska z Grupy CSL.

 

– Będziemy mówić o tym, jak sektor e-commerce współpracuje z branżą logistyczną, jak z sektorem intermodalnym, jak Brexit wpłynął na rozwój tego sektora czy jak udało się załatać naderwane łańcuchy dostaw, by sektor e-commerce był możliwie wydolny w czasie pandemii. Kontekstów jest całe mnóstwo i liczymy, że podczas dyskusji panelowych będzie okazja do zgłębienia wielu wątków. Postaramy się poruszyć ten temat „od początku do końca”. Chcemy zapewnić naszym gościom wysoką jakość merytorycznych treści, praktycznych do zastosowania w ich firmach. Podejmiemy też kwestie związane z IT czy aspektami prawnymi – dodaje Adrian Fijałkowski z Grupy CSL.

 

Spotkanie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób prowadzących własny biznes, dla firm działających w Polsce i Niemczech chcących rozwijać swoje biznesy, nawiązać nowe kontakty oraz możliwości na wspólną współpracę.

Pozostaw komentarz