Branża e-commerce rośnie jak na drożdżach. W jakim kierunku biec za tą wielką zmianą?

To już kolejny raz, gdy Grupa CSL wspólnie z Centrum Inicjatyw Gospodarczych Pomorza Zachodniego oraz licznymi partnerami zachęca do dyskusji na temat branży TSL. Podczas wydarzenia 18 listopada wystąpią najlepsi prelegenci z najbardziej renomowanych firm. Spotkanie, które łączy nietuzinkowe pomysły z biznesowymi strategiami. Tematem dominującym będzie przyszłość sektora e-commerce na Pomorzu Zachodnim. Poruszymy także ten temat w ujęciu międzynarodowym. Wydarzenie będzie mieć charakter hybrydowy. – Zależy nam na tym, by stolica Pomorza Zachodniego była miejscem dyskusji o najważniejszych zmianach i trendach gospodarczych. Sektor e-commerce galopuje jak szalony, staje się gałęzią gospodarki, która zaczyna dominować w handlu i odciska wielkie piętno na logistyce i transporcie. Nie ma wyjścia, musimy biec za tą zmianą. W jakim kierunku? W jakim tempie? Z jakimi narzędziami? O tym wszystkim powiemy 18 listopada w Starej Rzeźni – zapowiada Prezes Grupy CSL Laura Hołowacz.

 

Przedstawiciele Zalando, Akademii Morskiej i nie tylko

 

To kolejny raz, gdy Grupa CSL będzie dzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą. Na nasze zaproszenie pozytywnie kolejny raz odpowiedziało Centrum Inicjatyw Gospodarczych Urzędu Marszałkowskiego oraz partnerzy z wielu kancelarii prawnych oraz instytucji otoczenia gospodarczego. To będzie ważne, merytoryczne wydarzenie, które poruszać będzie istotny, gospodarczy temat! Znane są już panele dyskusyjne oraz lista prelegentów.

 

– Wspólne rozmowy specjalistów powodują, że w naszych głowach rodzą się pomysły. To jest wymiana myśli, poglądów, planów na działanie. Takie wydarzenia inspirują, a ich efektem są bardzo udane projekty gospodarcze. Wiem, że poprzednie edycje „To share knowledge and experience” były początkiem wielu udanych kolaboracji gospodarczych – mówi Prezes Grupy CSL Laura Hołowacz.

 

– Mamy wśród prelegentów wybitnych specjalistów z Niemiec, obecni będą przedstawiciele Akademii Morskiej w Szczecinie, udało nam się zaprosić ZALANDO – mówi Natalia Kochanowska z Grupy CSL. Wśród prelegentów są także mniejsze, zachodniopomorskie firmy, które dynamicznie rozwijają się na wznoszącej fali e-commerce.

 

Logistyka musi na bieżąco „odrabiać lekcje z e-commerce”.

 

Dla Grupy CSL jako operatora logistycznego i agencji celnej, rozwój sektora e-commerce to bardzo ważne działanie. Widzimy obecnie jak zarówno pod kątem spedycji morskiej, lądowej jak i intermodalnej zmienia się popyt na transport towarów. W czasie pandemii rynek tak mocno urósł, że często brakowało powierzchni magazynowych, kontenerów czy kierowców. Problemem bywały także zerwane łańcuchy towarowe. Te wszystkie przeciwności – relatywnie – udało się już pokonać. Nie zmienia to faktu, że logistyka musi na bieżąco „odrabiać lekcje z e-commerce”.

 

– Dla Grupy CSL e-commerce jest bardzo ważne dla rozwoju. Od lat realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju poszczególnych gałęzi naszej działalności, świadczymy usługi w spedycji morskiej, transporcie lądowym oraz w agencji celnej. Pomagamy naszym klientom, to usługi wymagające wiedzy, doświadczenia, gwarantujące bezpieczeństwo naszym klientom. Bardzo mocno rozwinęliśmy działalność na linii Polska-Wielka Brytania po Brexicie.

 

– Powstają nowe magazyny, terminale, nowe rozwiązania logistyczne, które generują dla nas nowe możliwości pracy i pozyskania klientów. Dostarczamy do klientów towary z Chin, Ameryki, docierają one do nas z Trójmiasta lub z Niemiec, drogą lądową trafia do magazynu, a następnie stamtąd do klientów. Wyspecjalizowaliśmy się w usługach związanych z Brexitem i daje nam to zupełnie nowe możliwości rozwoju, szczególnie w tak ciekawym czasie jak obecny kryzys paliwowy. Dzięki usługom celno-podatkowym mamy szerokie perspektywy rozwoju – dodaje Adrian Fijałkowski.

Kolejna edycja wydarzenia „To share knowledge and experience” w Starej Rzeźni już 18 listopada. Bezpłatna rejestracja nadal trwa.

Pozostaw komentarz