SR Marketing Trends – pierwsza autorska marketingowa konferencja w Starej Rzeźni!

Najważniejsze nazwiska w branży, najciekawsze case’y, najnowsze trendy – 9 i 10 maja Szczecin staje się stolicą polskiego marketingu. Jeszcze nigdy w naszym mieście nie było tak wiele na ten temat. Konferencja SR Marketing Trends 2019 w Starej Rzeźni w Szczecinie przeznaczona jest dla specjalistów i pasjonatów strategii, analityki i e-marketingu. To pierwsza w pełni autorska konferencja marketingowa organizowana przez Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapisywania się!

Koniecznie zapiszcie tę datę! Dwudniowa konferencja odbędzie się 9 i 10 maja w Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia. Program Marketing Trends 2019 powstał z myślą o przedsiębiorcach rozwijających swoje firmy, pracownikach działów promocji i sprzedaży, osobach zajmujących się budowaniem relacji z klientami oraz wszystkich, których fascynują trendy marketingowe i tematyka nowoczesnej komunikacji.  Jest to pierwsza, w pełni autorska inicjatywa Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia: – Pomysł zrodził się jakiś czas temu z racji braku takich inicjatyw w Szczecinie. Jest to czynnik sprzyjających przedsiębiorczości w mieście. Widzimy, że merytoryczne konferencje marketingowe odbywają się regularnie w Poznaniu, Trójmieście czy w Warszawie, a u nas takich spotkań, opartych na autorytecie najwybitniejszych specjalistów było zaledwie kilka. Branding, Networking czy Digital marketing – to tylko niektóre tematy na których skupią się nasi specjaliści podczas pierwszej edycji SR Marketing Trends. Będziemy rozmawiali także o mediach społecznościowych czy o content marketingu. Zakres jest bardzo szeroki, pełen program zaprezentujemy już niebawem, choć wydaje mi się, że same nazwiska prelegentów zwiastują już o czym będzie mowa i jak wysoka wartość merytoryczna będzie obecna podczas planowanego spotkania – mówi Kamila Walerysiak z Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia.

Grupą docelową wydarzenia są specjaliści ds. marketingu, pracownicy działu promocji i sprzedaży czy osoby zajmujące się komunikacją. Zaproszeni są również freelancerzy oraz copywriterzy.  Planowany jest np. rejs networkingowy po Odrze. Będzie możliwość indywidualnych rozmów z obecnymi na Łasztowni specjalistami. – Chcemy żeby poza prelegentami z Warszawy pojawili się również specjaliści z naszego miasta. Możemy już potwierdzić obecność Kacpra Skoczylasa, jednego z najlepszych specjalistów ds. marketingu internetowego w mieście i założyciela Social Media Czwartków. Innym gościem będzie Michał Hamera, który wspomni o event marketingu. Obecny będzie także Artur Jabłoński, Paweł Tkaczyk czy innych gości, w tym np. specjalista platformy Life Tube Kamil Bolek – mówi Kamila Walerysiak. – Zależy nam na przekazaniu jak największej ilości wiedzy, która będzie praktyczna i, którą będzie można zastosować w firmach. Chcemy pokazać, że Szczecin jest miastem, które rozwija się nie tylko turystycznie i kulturalnie, ale i biznesowo – dodaje Patryk Walczak, Kierownik Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia.

Pierwsza edycja SM Marketing Trends ma charakter wykładu. Jeżeli wydarzenie okaże się sukcesem to planowane są kolejne odsłony. Zainteresowani udziałem w wydarzeniu wciąż mogą kontaktować się z Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia, bo zostało jeszcze kilka wolnych miejsc!

 

Pozostaw komentarz