Grupa CSL na konferencji New Silk Road
Ostatnie miesiące to czas wielkich gospodarczych zmian, które przetasowały priorytety w wielu podmiotach gospodarczych. Branża TSL mocno dotknięta pandemią koronawirusa szukała dla siebie optymalnych rozwiązań oraz nowych przestrzeni. Jak radzić sobie na tak dynamicznie zmieniającym się rynku? Grupa CSL ma na to swoje sposoby, czego dowodem jest doskonała kondycja firmy, mimo spowolnienia gospodarczego. Nasza firma wzięła udział w konferencji międzynarodowej New Silk Road, której głównym tematem była logistyka oraz transport na tzw. jedwabnym szlaku. Jak mówi Przemysław Hołowacz, kierownik marketingu Grupy CSL wydarzenie miało charakter międzynarodowy, a jego uczestnicy byli bardzo zainteresowani projektami realizowanymi przez Grupę CSL. Wielkie wrażenie zrobił projekt CCIC Intermodal Depo Dunikowo.
Przedstawiciele Grupy CSL wzięli udział w dorocznym spotkaniu Stowarzyszenia New Silk Road. Jest to organizacja, która łączy firmy z branży TSL, które pracują na „jedwabnym szlaku”. Nie brakowało firm z Polski, Niemiec, Turcji oraz przedstawicieli azjatyckich krajów, które kooperują z firmami z Europy. Spotkanie miało charakter integracyjny i networkingowy, nastąpiła bogata wymiana kontaktów oraz interesująca dyskusja na temat kondycji gospodarczej Europy czy perspektyw i wyzwań, które stoją przed transportem, spedycją, logistyką i agencjami celnymi.
– Jednym z prelegentów był Janusz Piechociński, który prezentował Izbę Handlową Polska-Azja. Podczas prezentacji zwrócono uwagę na naszą inwestycje, czyli CCIC Intermodal Depo Dunikowo. Koncepcja bardzo spodobała się gościom spotkania i możemy powiedzieć, że wszyscy goście konferencji z zagranicy dostrzegli w niej potencjał. Wymiana kontaktów pod tym względem była bardzo owocna i może ona poskutkować ciekawymi kooperacjami. Jedwabny szlak jest mocno promowany ze strony chińskiej, na pewno będzie wielka walka o to, kto będzie jakimi szlakami prowadzić kontenery. Relacje gospodarcze Polska-Azja muszą być więc jak najlepsze jeżeli chcemy żeby nasz kraj rozwijał się gospodarczo, musimy odeprzeć konkurencję np. ze strony Rosji, która również chce mieć swoje udziały w tym rynku – mówi Przemysław Hołowacz, kierownik marketingu Grupy CSL oraz Prezes Spółki CCIC Intermodal Depo Dunikowo.
Grupa CSL – nawet w czasie pandemii koronawirusa – pozostaje aktywna w pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów gospodarczych. Udział w konferencji New Silk Road traktujemy jako perspektywiczne spotkanie o dużym prestiżu, z szansą na rozwijanie relacji, które mogą zaowocować efektywnymi projektami w przyszłości.