CSL o bezpieczeństwie – „Często słyszymy od podwykonawców, że jako spedytor sprawdzamy ich bardziej niż służby mundurowe”

Dla firmy CSL bezpieczeństwo klientów jest sprawą priorytetową. Od wielu miesięcy wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne żeby usprawnić komunikację pomiędzy nami, a klientami, a przy okazji pamiętać o ciągłym podwyższaniu jakości bezpieczeństwa danych. Obsługa klientów to także troska o ładunki i dokładna weryfikacja wszelkich certyfikatów i dokumentów. – Możemy się pochwalić doskonałymi rezultatami takimi jak niski poziom reklamacji, terminowość dostaw na czas i wielu innych czynników wpływające nie tylko na bezpieczeństwo towaru, ale również na zabezpieczenie biznesu klienta. Jest to kwestia profesjonalizmu naszych pracowników i bardzo wnikliwego procesu sprawdzania transportów i ładunków oraz współpracy tylko ze sprawdzonymi przewoźnikami i podwykonawcami. Chcemy żeby firma CSL kojarzyła się klientom z bezpieczeństwem i wysoką jakością usług – mówi Przemysław Hołowacz, kierownik ds. marketingu w grupie CSL. Starania spedytora są doceniane przez klientów, o czym świadczy ich rosnąca ilość oraz długoletnia współpraca z wieloma firmami z całego świata.

Grupa CSL podkreśla bezpieczeństwo jako priorytet w swojej działalności zarówno w obszarze pracy agencji celnej, spedycji morskiej, spedycji lądowej jak i działalności informatycznej. Służą temu nowoczesne rozwiązania IT opracowane przez spółkę CSL Inspire, ale i proces wieloetapowej weryfikacji ładunków przed odprawą oraz współpraca tylko z zaufanymi przewoźnikami i podwykonawcami: – W logistyce zwraca się głównie uwagę na dwie rzeczy: czas – terminowość dostawy; oraz pieniądze – koszty tej dostawy. Firmom zależy, żeby koszty były jak najbardziej zoptymalizowane. Dla CSL jeszcze jest jeden aspekt, który stawiamy sobie jako priorytet: bezpieczeństwo. Dzięki trosce o bezpieczeństwo klientów i ich ładunków zdobywamy zaufanie, wypracowujemy relacje biznesowe, które trwają latami, a nasi klienci wiedzą, że ich ładunek i transport jest w dobrych rękach. Bezpieczeństwo w dłuższym etapie współpracy wpływa na jakość dostaw oraz ich optymalizacje. Zmniejsza również prawdopodobieństwo powstania zdarzeń, które wydłużają okres dostawy, dlatego bezpieczeństwo w długoterminowej strategii ma wielki wpływ na optymalizację czasu oraz ceny usługi. Współpracujemy ze zweryfikowanymi firmami transportowymi, które posiadają odpowiednie certyfikaty i ubezpieczenia. Często słyszymy od podwykonawców, że jako spedytor sprawdzamy ich bardziej niż służby mundurowe – mówi Przemysław Hołowacz.  – Nasi klienci, którzy cenią sobie bezpieczeństwo, to klienci, którym zależy na spokoju. Oni zajmują się czymś innym niż logistyka, chcą sprzedawać i kupować, a transport powierzyć komuś, kto zadba o wszystkie detale – dodaje Przemysław Hołowacz.

Ze względu na zmieniające się prawo celne i podatkowe agencja celna CSL spotyka się bardzo często z przedstawicielami Krajowej Administracji Skarbowej, biegłymi rewidentami oraz prawnikami, w celu zabezpieczenia działalności naszych klientów, czyli działania zgodnie z aktualnym prawem celno-skarbowym. Wiedza pracowników firmy jest aktualizowana na bieżąco i rozwijana, nie ma mowy o tym by pracownicy grupy CSL nie mieli wiedzy o zmianach w przepisach: – Modelujemy biznes naszego klienta by był on prowadzony zgodnie z prawem. Oczywiście, każdemu zależy na optymalizację kosztów, ale najważniejsze jest bezpieczeństwo i działanie zgodnie z przepisami. Wspieramy naszych klientów, dopingujemy ich do zdobywania certyfikatów AEO, które dają im wymierne korzyści w przyszłości. Edukujemy naszych klientów, wspieramy ich merytorycznie i cieszą nas ich sukcesy – dodaje Przemysław Hołowacz.

– Dotrzymywanie słowa jest dla nas bardzo ważne, zarówno w kontekście terminów jak i cen – dodaje.

CSL rozwija się także technologicznie i usprawnia procesy obsługi klientów online, czemu służy nowy system opracowany przez spółkę CSL Inspire. Nasi klienci mogą być więc spokojni o kompleksową – i co najważniejsze – bezpieczną obsługę.

Pozostaw komentarz